STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Usch, fy, blä.

    DATUM: 2008-04-13, KLOCKSLAG: 08:33:28
Igår var det inte min dag. Alls. Började med ett strålande humör, men det tog ju slut
lika fort som en höna skiter, när jag kom till jobb. Varför?  Jo, för på det stället där jag
jobbar har vi en idiot. Finns säkert idioter på många ställen, men ingen slår denna
idiot. Sen fick jag världens huvudvärk & det gör jätteont i mina ögon hela dagen! Har
fortfarande ont "bakom ögonen", har inte en susning om varför?! Därför inget bloggande
igårkväll, blev rakt ner i sängen & mys med M.

Men, idag, då ska det va min dag. Jajamen!

Komentarer
Postat av: Sandra

Känner med dig!! =( Trisst att det ska behöva vara så...Men kanske inte länge till =)
Ses på måndag! Då jävlar ;)
KRAM

2008-04-13 @ 16:17:18

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0