STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Sandra & jag, vi är bra vi!

    DATUM: 2008-04-05, KLOCKSLAG: 21:05:12

Hade ju halkat efter med våra s.k uppgifter på jobb. Eller ja, vi struntade
i att göra nått igår. Vi hade ju sorgedag. Så igår sa både jag & Sandra,
att tänk om nån är sjuk imorgon så L måste rycka in. Då blir det inte party!
& vad händer? Jo M är sjuk. PANIK!
Men fasiken vad vi jobbade bra ;)

Ska snart hoppa in i duschen & krypa ner i min nya pyjamas! Givetvis följer tekoppen med ner i bingen!
Fyndade två pyjamaser & ett par flip-flop på H&M idag! För 225:- fick dom följa med mig hem!
"Fyndade" även ett par Björn Borg, hade ju faktiskt en rabattcheck på 100:- på MQ.
Men såklart glömde jag den påsen på jobb! =/


     


Komentarer
Postat av: amanda

Hur mycket kostar dom där skorna? :D

2008-04-06 @ 19:02:28
URL: http://sundancekidd.blogg.se

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0