STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Reklam-tönten.

    DATUM: 2008-04-08, KLOCKSLAG: 22:38:06
Ja, det måste vara jag! Ni vet den reklamen från Coop, när dom sjunger:
Smör, potatis, pepparrötter. Sill, flingor cashewnötter. & kon klapprar med sin hov (?), fot(?) kofot(?), ja vad det än nu heter! Är inte den sjukt uppiggande? Haha.

Anyway, jag & M åkte & köpte en plopp till min tragus. Tappade den inne på Bauhausför några dagar sen. (Ni förstår nog att jag inte hittade ploppen, funderade inte ens på att leta.) Det blev till och med två. En "vanlig" & en med en liten vit sten! Jag behövde dessutom bara slänga upp 60 spänn! Glad var jag!
Efteråt ringde vi Anders, han skulle kolla upp priserna till oss imorgon! Alla tiders. Blev även en fika på Espresso House i Lund för vår del. Mys! Fikan fick avsluta vår runda & vi begav oss hemmåt. Vi har hunnit med att renbädda, städa på toa, myst till Dr. Hus & ätit kvällsmat. Nu sover M som en stock, kanske dax för mig med?

Natti, natt sötnosar!


                 
                Tragus                                             Scarlett har en tragus hon med!




Komentarer
Postat av: sabina

den reklamen är asmysig! =)

2008-04-09 @ 11:23:03
URL: http://sabinabergstedt.blogg.se
Postat av: nanna

for your information darling, kossans fossing heter ju klöööööv! :)

2008-04-09 @ 15:04:12

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0