STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Mitt 100:de inlägg.

    DATUM: 2008-04-17, KLOCKSLAG: 10:51:05
Mycket siffror idag, haha! 11 dagar kvar, 98 kommentarer, 100 inlägg, nått annat jag
kanske ska ta med när jag ändå är i farten?

Iallafall, jobbar till 20.15 ikväll, likaså imorgon. Sen, sen äntligen ska jag vara ledig!
Hela helgen! Gud vad jag ska njuta! För veckan som kommer är tuff. Jobb 6 av 7 dagar.
Men det är det fasiken värt, då kommer veckan flyga förbi & vips så står vi huset! :)
Jag längtar så!  M beställde golv idag, ekparkett till vardagsrummet!

Lovar att jag ska ha kameran med mig under hela renoveringen & visa er hur det går
för oss! :)

Komentarer
Postat av: Emeliie

hehe jaa hon tror hon är rätt tuff också:P Fastän hon är så liten;)

2008-04-17 @ 11:10:12
URL: http://www.emeliiepettersson.blogg.se

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0