STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Men funka då!

    DATUM: 2008-04-11, KLOCKSLAG: 22:37:38
Är det inte blogg.se som strular, så är det fan min data! När tusan ska allting funka? Blir skogstokig! Åååh! Tur är väl att jag hade med mig fyra par skor hem idag efter jobb. Fasiken vad glad jag är! Till & med M tyckte jag gjorde en jäkla bra affär, dessutom tyckte han dem alla vara jätte fina! Kommer bilder imorn, om saker & ting vill funka så att säga.. Vilket humör jag ligger inne med?! -haha-

Alla skorna är köpta på Wedins som har halva reapriset! Betalade ynka 870:- för alla fyra paren. Varav ett av dem egentligen kostade 1200:- Man kan inte kalla det mer än ett brutalt fynd!

Nä, nu dunkar det i huvudet & kudden ser oemotståndlig ut!
Natti natti snyggingar.

Komentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

hoppas jag med!

2008-04-12 @ 10:36:59
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0