STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Hell-week has begun..

    DATUM: 2008-04-04, KLOCKSLAG: 13:44:17

Snart ska jag iväg till jobbet. Nästa lediga dag är torsdag nästa vecka. Suck.
Sjukt jobbigt att jobba så! Speciellt eftersom det inte är några regelbundna tider.
& för er som inte jobbar så som jag gör, bry er inte om att kommentera, för ni
förstår ändå inte! :)

Får tänka på mitt lönekuvert istället som trillar ner i vår NYA brevlåda!
25 dagar kvar!


Komentarer
Postat av: Anita

sötaste svärdotter

2008-04-04 @ 14:33:08
Postat av: Anita

Hm! hel kom visst inte med??..forts.här då! klart vi förstår..iaf jag!..Hm! har skaffat mig en blogg idag..:)) kika gärna in nångång då och då..anitastridhs.blogg.se

2008-04-04 @ 14:35:43
Postat av: Ida

Nä du jag förstår inte.. Haha, men jag vill förstå för då innebär det att jag jobbar!!! saknar dig stumpan!!

2008-04-04 @ 14:51:45

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0