STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Godmorgon!

    DATUM: 2008-04-07, KLOCKSLAG: 08:57:52

Sovit uselt inatt, riktigt dåligt. Men är ändå rätt pigg?! Fint.. Känner att idag är en sån
dag med klädångest. Där allting i garderoben är fult. Sen hittar man nått, men då
passar det inte ihop med något annat. Haha.

Läste i Engla´s blogg om en supersöt klänning från Ellos. Där hon även skrev in en
erbjudande-kod så fick man klänningen för 99:- Kanon tänkte jag. Men ack så fel jag hade!
Jag fick inte klänningen för 99:- utan ett fult påslakanset. Haha.
Strunt samma,  jag tycker det är jätte snällt att man delar med sig när det dyker upp
såna finfina erbjudande iallafall!


Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0