STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Ett glas rött.

    DATUM: 2008-04-18, KLOCKSLAG: 21:57:35

Bättre avslutning på denna fredag finns nog inte. Har haft en underbar dag på jobb eller ja, de
sista timmarna med Jonas. Bättre säljare får man leta efter. Bättre människa får man leta efter!
Hur underbar som helst! Han har visat mig vad mitt jobb verkligen går ut på, hur det ska vara.

Nu sitter vi & jäser i soffan hemma hos Linus & Jennifer. Ätit en jättegod middag & dricker nu ett
glas rött. Som till och med jag gillar.

Denna dagen är helt i min stil.


Komentarer
Postat av: Lina

På fredagar borde alla få äta ben & jerrys och dricka champange ;)

2008-04-18 @ 23:23:14
URL: http://linaolsson.blogg.se
Postat av: anna

svar: ja visst är dom. älskar alla bamboo typ :)

2008-04-18 @ 23:46:44
URL: http://addspirit.blogg.se
Postat av: BC

BLIR SÅ JÄVLA GLAD NÄR JAG HÖR DETTA! Jonas är väldigt duktig...känns bra att han kan nå fram till er och få er att känna hopp! :-)

You rock!

2008-04-21 @ 17:58:06

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0