STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

En såndär dag.

    DATUM: 2008-04-12, KLOCKSLAG: 11:04:48
Ni vet en såndär dag där man känner sig jätte glad men inte har en aning om varför?
Sådana dagar är bra tycker jag. jag menar, vädret är dåligt, jag har huvudvärk, är helt ensam
här hemma, mitt te är kallt, plus att jag jobbar hela helgen, men ändå så är jag jätte glad!
Bara att tacka & ta emot! Tror nog att det är det dära lyckoruset från skoköpet som hänger
kvar! -haha-

Vet ni vad, om man googlar ordet lyckorus & trycker på bilder kommer denna bild upp,
med följande länk www.alltomkebab.se!



Rätt kul faktiskt!

Komentarer
Postat av: cathrin

det gör inget om man är slö i kroppen och kanske förkyld :) bara man är glad så känns det faktiskt inte så jobbigt.

2008-04-12 @ 11:13:04
URL: http://cathriny.blogg.se
Postat av: Caridad

Äh, guud vad kul! Kebab = Lyckorus. Det ska jag skriva om på min blogg.

Kram

Caridad

2008-04-12 @ 13:19:05
URL: http://caridad.blogg.se

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0