STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

dumma blogg.se

    DATUM: 2008-04-24, KLOCKSLAG: 09:13:02

Försökte logga in tusen gånger igår kväll efter jag kommit hem från jobb, men icke. Nädå, det gick inte!
Dumma, dumma blogg.se.
Ska snart köra till jobb (på min lediga dag) & öppna för Jenny, sensticker jag igen.
Har en del saker att göra idag, fast egentligen skulle jag bara vilja hänga ute i solen & mysa! Om jag skyndar mig så hinner jag nog det med!


Komentarer
Postat av: emily

mm.. det tog år och dagar för mig att få upp bilder igår :( Man blir så irriterad om det är något man absolut vill skriva, så funkar de inte!

2008-04-24 @ 14:08:36
URL: http://emslo.blogg.se

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0