STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Dagens 13.

    DATUM: 2008-04-15, KLOCKSLAG: 15:23:44
Tre skönhetsprodukter (inte smink) jag använder varje dag:  Dagkräm från Cliniderm, värmespray från Scandinavian Formula & Tame-It, serumdroppar från Toni & Guy.

Äter helst till frukost: Thé & knäckemackor.

Så många grader vill jag att det ska vara för att jag ska bada utomhus:  Helst 20+!

Om jag inte bodde i Sverige skulle jag vilja bo i:  Tobago.

Såhär många muggar kaffe har jag druckit i streck:  5-6 kanske.

Ser helst på TV:  Alla matprogram, Miami/LA ink & Gilmore Girls.

Om jag vann VM i en idrott skulle jag välja:  Motocross.

Hur mycket skulle du betala för en heldag med din idol/förebild/kändis:  inget.

Om jag vann en miljon på triss skulle jag:  vara rik.

Sitta i en vattenpöl eller bo i en snödriva:  bo i en snödriva.

En maträtt som skulle ätas varje dag året om:  något med en massa vitlök.
 
Om du fick ångra nåt du gjort i livet, vad:  det jag inte gjort.

Ett år utan julafton eller en sommar med bara värme och ingen sol:  Klart ett år utan julafton.

Listan är tagen & skapad av Karin Olofsson. Klicka in HÄR för att komma till hennes blogg!

Komentarer
Postat av: Mia

Vilken rolig lista :-)

2008-04-15 @ 15:49:56
URL: http://mariat80.blogg.se

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0