STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Dagen går mot sitt slut.

    DATUM: 2008-04-21, KLOCKSLAG: 23:22:16

Har nu suttit en hel timme och läst på mina favoritbloggar. Jag älskar när jag inte varit så "aktiv" under dagen & har en hel drös med inlägg att läsa på kvällen!  Ligger med laptopen i knät & tekoppen brevid mig & bara njuter av vad mina favorit bloggerskor har skrivit under dagen.
Det gick bra idag på banken, trots att jag förstod hälften. Var inte riktigt vaken för alla de dära siffrorna. Men det har klarnat nu under dagen. Så nu tror jag att jag har relativt bra koll! Timmarna gick otroligt segt idag på jobb & jag ville bara hem. Magen mår inte allt för bra idag? Hoppas på förbättring tills imorgon. Inte alls kul att må så här.

image42

Komentarer
Postat av: Anonym

vilken fin bild gumman..duktig du är/ni..fixar allt!..är de nått så finns vi här så ni vet! pussokram

2008-04-22 @ 09:26:15
URL: http://anitastridhs.blogg.se

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0