STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Bra Emelie, bra gjort..

    DATUM: 2008-04-03, KLOCKSLAG: 10:42:21
Ja, då har man precis vistat grannen & hans hund man ser ut i bara trosorna.

Jag står i köket & ska skölja ur min tekopp, i bara trosorna & vem går inte förbi & glor in i vårt kök. Jo en granne längre ner & hans hund. Jag har aldrig slängt mig ner så fort på ett hårt klinkergolv.
Så nu är jag en blottare med värk. Bra gjort Emelie.

Komentarer
Postat av: Jennifer

Jag kan garantera att min granne har sett mig i samma outfit! Han har ju en vy av vårt sovrummsfönster fån sitt kök. Hehehe!

2008-04-03 @ 10:58:07
Postat av: nanna

Du är ganska underhållande faktiskt. ;) Tack för sällskapet idag! Hör av mig efter onsdag.. Kram

2008-04-03 @ 16:38:31
Postat av: Martin

fy fy jag har sakt till dig att du ska ha kläderna på, annars blir de kanske jobbigt för dig om han ska springa här utanför varje dag. a sikt samma då har ju hans dag varit bra iallafall. älskar dig

2008-04-03 @ 17:07:22

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0