STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Beautiful morning!

    DATUM: 2008-04-21, KLOCKSLAG: 08:58:16


Solen skiner idag igen & jag klagar inte. Nu borde man väl kunna säga att våren är här? Ska alldeles strax packa ihop mig & köra till banken, ska lägga upp lånen för huset! Tänk, nu är det en vecka kvar! Måndag nästa vecka då, ja då är det dags! Längtar så in i norden! M kunde inte följa med, de har husresning denna veckan, men det gör inget, jag kan själv! ;)

Efter besöket på banken är det jobb som gäller, till kvar över åtta. Så det blir inte mycke solskensnjutande för min del, men jag har ju haft hela helgen på mig!

Ha en underbar dag i solen alla godingar! Puss!

Komentarer
Postat av: Hanna

Jassa sa du flyttar till hus nu ? - later ju jatte kul! :)

2008-04-21 @ 11:24:58
URL: http://theobsession.blogg.se
Postat av: Elin Nilsson

Tack så jätte mycket!! =D Trevlig Måndag!!

2008-04-21 @ 12:37:44
URL: http://Elinilsson.blogg.se

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0