STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

26 dagar kvar!

    DATUM: 2008-04-03, KLOCKSLAG: 17:22:47
Ja, nedräkningen fortsätter. Givetvis.

Lätt lunch med Anna på Nova idag, sprang några varv & fynda en grå oversized
tee. För ynka 50 riksdaler blev den min! Glad är jag. Jätteskoj att träffa Anna också,
är nästan hundra år sen sist! :(

Anna: Nått nytt att berätta?
Jag: Njää, inget så, tror jag. Du då?
Anna: Nä, jag tänkte på det igårkväll, men det har jag inte. Sen tänkte jag att
det brukar alltid du ha så det är lugnt..
Jag: Haha, nä jag har ju inte det.. Eller jo, jag ska förlova mig, vi har köpt hus.. blablabla..

Hm, bra där Emelie. Tur att Anna känner mig.

Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0